Hayat Nedir? Atıf Ünaldı

  • 09:08:17 pm on Ekim 9, 2009 | 0
    Etiketler:

    Hayat nedir? (Bekir Hazar’ın yazısı)
    Hayat bir show mudur? Show tv’nin yeni yayın dönemini Maslak Venue’de tanıttığı gecenin sonrasında bunu düşündüm…
    Show tv yeni bir slogan belirlemiş… “Hayat bir show”dur diye… Ve bir de şarkı yaptırmış Lolo Tuğba’ya…
    “Türkiye’nin kanalında ziyafet var” sloganları atan Kanal D’nin sofrasına gidemedim ama Show’un gecesinde böreklere daldım… Can Tanrıyar’ı ekip atıştırırken koluma bir kişi dokundu… Eşi Ajlan hanımla gelen Erol Köse’ydi bu.. İlk cümlesi “Reha’yı gördün mü” oldu… Sadece börekleri gördüğümü söyledim.
    Ardından Reha Muhtar ile çarpıştık … Yanında Gülşen yoktu “Ne o ayrıldınız mı”yı sordum, “Yok” dedi… Pişti ile dönüyor ekrana… Ayrıca Cuma akşamları tam Beyaz’ın karşısında talk-şov programı yaparak reytingleri rehabilite edecekmiş…
    Çelik “Çay içelim önümüzdeki hafta” dedi… Kadir İnanır ile göz göze geldik, korkup uzaklaştım… Acun Ilıcalı ile kafa tokuşturduk sadece.
    Bir ara Berhan Şimşek ile çarpışıyorduk, teğet geçip sıyrıldım… Vefasızlar kralı olduğu için, ondan öcü görmüş gibi kaçıyorum… Şahin Özer ile Salı günü kebaplı partilerimizden birini hayata geçirme konusunda anlaştıktan sonra Polat Alemdar’ı gördüm.. Dört kişiydiler, dördü de sadece dördüyle konuşuyordu. Ağar abi takılıyorlardı. Tam beşleyeyim dedim, omzuma biri dokundu. Döndüm Polat Alemdar’ın benzeri olan şarkıcı… Onunla idare ettik, beni Show tv program müdürü Caner Erdem kurtardı. “Ben hamalım” deyip kolumdan çekti aldı.
    Gönül Yazar ile çarpıştım o kalabalıkta… Gece kulübü çıkışında merdivenlerden düşmesini “Alkollü” diye yorumlamam çok kızdırmış onu… “Sezen Aksu düşünce normal oluyor, ben düşünce alkollü diyorsunuz” diye çıkıştı… Erol Simavi’den olan evlilik dışı çocuğu için “Kimseyi ırgalamaz” demişti… Ben de “Irgalar, böyle konuşursanız uluorta, sizi örnek alan gençler de evlilik olmadan kucağında çocukla dolaşır, ayrılınca olanları düşünün” demiştim. Gönül Yazar çocuğuna bakabilir ama varoşlardaki ortada kalan çocuklar ne olacak?… “Bal gibi de ırgalar işte” dedim Gönül Yazar’a… Erol Simavi’nin büyük adam olduğunu söyleyip “Evliydi o dönemde. Sırf bana sahip çıkmak için bir çocuk verdi kucağıma” dedi… Kilitlendim, bir şey diyemedim.
    Ajda Pekkan sahnedeydi ama kameralara yasak koydurmuş çekmesinler diye… Estetikler belli olmasın diye herhalde…
    Bu arada soruyu unuttuk yahu… Ne dersiniz?.. Hayat bir show mudur?

     

Bir Cevap Yazın

