Hayat Nedir? Atıf Ünaldı

  • 09:09:31 pm on Ekim 9, 2009 | 0
    Etiketler:

    Nihat Odabaşı (hayatına yazdığı şiir)

    Ardından hiç olmadık küfürler yağdırıyorum
    Hayat’ım… Bi’tanem…
    kafam bulanık,
    yüreğim dağınık…
    bir aşk mektubu yazıyorum sana…
    ama biraz karışık…
    seni seviyorum…
    senden nefret ediyorum.
    senden korkuyorum…
    senden kopamıyorum.
    her sabah barışıyor…
    her gece küsüyorum.
    hep vazgeçmek istiyor…
    her an tutkuyla bağlanıyorum.
    acı çekiyor, isyan ediyorum…
    mutluyken, inanamıyorum.
    kimi zaman serenadlar…
    ardından da hiç olmadık küfürler yağdırıyorum.
    hayat’ım…
    iyisin hoşsun
    ama kabul et, bir o kadar da zorsun…
    hep yanımdasın ama
    arkama geçtiğin günleri de unuttum sanma!!!!
    sen benim başımın belasısın hayat’ım…
    sen benim gastritim, geçmek bilmeyen faranjitimsin
    cildimdeki strese bağlı leke, zanax sebebimsin!
    sen Tanrı’nın bir lütfu,
    annemle babamın aşk oyunusun…
    seni yaşamak kaçınılmazsa,
    ben de bari zevk alayım diyorum…
    sahip olduğum en güzel şey…
    32 yıllık hayat’ım.
    gecikmiş bir ilan-ı aşk bu sana…
    seni seviyorum (her şeye rağmen!)

     

Bir Cevap Yazın

